пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Вправа з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді
Психологічна казка «Райдужна мрія»
Заявка на участь у Національному конкурсі тренінгових вправ з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді.
Голенко Галини Михайлівни
Практичного психолога, соціального педагога
Корюківської загальноосвітньої школи I-III ст. № 4
Цільова група: учні 8 – 10 класів
Вік учасників: 13 – 16 років
Час: 10 – 12 хвилин
Мета:
-         підвищення рівня обізнаності учнів з безпечної поведінки в мережі Інтернет;
-         розвиток логічного мислення.
Завдання:
-         розширення знань учнів про безпечну поведінку в мережі;
-         формування навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет;
-         сприяти об`єктивному, обдуманому ставленню до користування ресурсами глобальної мережі.
Необхідні ресурси: мультимедійне обладнання, ноутбук.
Попередня підготовка: підготовка презентації, музичного супроводу.

Хід вправи
   Вступне слово тренера: «На світі багато різних життєвих історій, які зворушують наші серця. Ми співпереживаємо героям цих історій, намагаємося відчути й зрозуміти їхні почуття, аналізувати їх вчинки: критикуємо й засуджуємо, схвалюємо й виправдовуємо. Проте дуже часто ми не помічаємо головного, що ця конкретна історія була саме про нас.»
   (Слайд 1)
    Далеко – далеко у джунглях жила собі папуга на ім`я Райдужка. Всі птахи навколо захоплювались її красою та заздрили її життєрадісності. 
   Кожного ранку Райдужка прилітала на улюблену гілку найбільшого дерева в лісі, щоб почистити неймовірно яскраве пір`ячко та похизуватися своєю красою перед всіма мешканцями джунглів.
Слайд (2)
-         А що, чи є папуга красивіша від мене? – вихвалялась Райдужка подрузі. – Ну, подивись, скільки глядачів зібралось. Всі мріють подивитися на мене!
(Слайд 3)
   Одного дня жителів джунглів схвилювала тривожна звістка.
(Слайд 4)
«Люди» - заричали тигри.
«Туристи» - зашипіли змії.
«Чужинці» - защебетали птахи.
-         Нарешті, нарешті хтось оцінить мою красу, - заспівала Райдужка.
   Подруга намагалась вмовити Райдужку сховатись, пояснюючи, що її краса може привернути надто багато уваги. Та це ще більше заохочувало папужку й вона починала щебетати ще голосніше.
(Слайд 5)
   Озброєні фото- та відеокамерами люди, орієнтуючись на спів папуги, знайшли дерево на якому сиділа прекрасна птаха. ЇЇ краса була незвичайною.
    Спалахи фотокамер засліпили Райдужці очі і на якийсь момент в її душі зародилось почуття страху. Та бажання стати популярною й заохочуючі слова одного з туристів: «Завтра ця пташка буде королевою Інтернету», - не дозволили Райдужці відступити назад.
(Слайд 6)
   Вона, мов королева, споглядала з вершини дерева в об`єктиви фото- та відеокамер, відчуваючи, що її мрія здійснилась: «За допомогою цього «диво – Інтернету» мою красу побачить увесь світ».
   Не знала Райдужка, що «диво – Інтернет» не лише не допоможе їй у здійсненні її мрії, але й, навпаки, зробить її заручницею в тісній клітці колекціонера, який за допомогою всесвітньої мережі знайшов собі новий експонат.
(Слайд 7)
   Далеко – далеко у джунглях, на одній з гілок самого могутнього й великого дерева сиділа маленька папуга, яка з сумом згадувала веселий щебіт своєї красивої подруги Райдужки.
Обговорення:
1.     Чи сподобалась вам казка?
2.     Які почуття виникли у вас після прослуханої казки?
3.     Як ви вважаєте, про яку проблему йдеться в казці?
4.     Чи можливо порівняти події в казці з реальним життям? Яким чином?
5.     Як би ви вчинили, опинившись на місці подруги Райдужки?
6.     Як, на вашу думку, уникнути подібних ситуацій в реальному житті?
7.     Який у вас зараз настрій?






Немає коментарів:

Дописати коментар